Facebookhuroen
Logo
huroen

Casarea autovehiculelor uzate

PROGRAMUL PRIVIND CASAREA AUTOVEHICULELOR UZATE

A fost deschisă perioada de înscriere la Programul privind casarea autovehiculelor uzate pentru persoanele fizice solicitante. Cererile vor fi evaluate în ordinea înregistrării pe platforma AFM. Mai este timp pentru întocmirea dosarului de depus la autorităţile locale, dar aplicanţii trebuie să se grăbească să se înscrie!

Administraţia Fondului pentru Mediu - AFM a pus la dispoziţie finanţarea pentru Programul privind casarea autovehiculelor uzate, astfel că persoanele fizice pot depune acum cererile. AFM va evalua cererile în ordinea cronologică a înregistrării online, urmând ca în etapa următoare să transmită listele aprobate către administraţiile locale implicate în program. În cazul localităţii Sânsimion, sunt posibile 50 de autovehicule uzate scoase din circulaţie.

Majoritatea formalităţilor urmează să fie efectuate după aceasta: persoanele fizice care au câştigat cu succes finanţarea vor depune dosarul lor la Primăria Comunei Sânsimion într-o etapă ulterioară. Dosarul trebuie să includă următoarele documente:

  • Cerere 
  • Carte de identitate (copie)
  • Certificat de atestare fiscală - ANAF
  • Certificat de atestare fiscală - LOCAL
  • Documente care să dovedească dreptul de proprietate al vehiculului (copie)
  • Declaraţie GDPR
  • Eventual, o împuternicire legalizată de notar (original)

Angajaţii Primăriei vor primi şi verifica dosarele, apoi vor informa solicitantul cu privire la paşii următori în cazul în care cererea a fost aprobată. După predarea autovehiculului şi scoaterea sa din circulaţie, se va încheia un contract între Primăria Comunei Sânsimion şi solicitant, iar pe baza acestuia se va efectua plata în valoare de 3000 de lei pentru fiecare vehicul.

Cerere
Declaraţie GDPR
Procedura
 
cookie warningAcest site foloseşte cookie-uri. Prin continuarea navigării în site, accepţi!